الإمام ناصر محمد اليماني ۰۱ – ۰۶ – ۲۰۰۸*مـ ۱۲-خرداد-۱۳۸۷ه.ش. ۱۰:۲۵*مساءً ــــــــــــ

الإمام ناصر محمد اليماني
۰۱ – ۰۶ – ۲۰۰۸*مـ
۱۲-خرداد-۱۳۸۷ه.ش.
۱۰:۲۵*مساءً
ــــــــــــــــــــ

به” الباحث عن الحقیقة” که درخواست مباهله و فتوای بیشتردرمورد اصحاب کهف را دارد…

بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على جدي وحبيبي وأسوتي محمد رسول الله وآله الأطهار وعلى جميع المسلمين الذين لا يشركون بالله ربّ العالمين، وسلامٌ على المرسلين، ولا أفرق بين أحد من رسله وأنا من المسلمين، وبعد..
اي (الباحث عن الحقيقة )؛*از تو در شگفتم كه چگونه درخواست مباهله مي كني در حالي كه هنوز جستجوگر حق هستي . اگر به دنبال حق بودي بدان كه تو مهدي منتظر حق را يافتي و از حق درخواست مباهله مي كني بدا به آنچه ايمانت به قرآن عظيم به تو امر مي كند . زيرا كه من مهدي منتظر حق هستم و*با بيان حق قران عظيم شما را مورد خطاب قرار مي دهم و به راي خود*قران را بيان نمي كنم*كه بگويماجتهاد كردم بلكه بيان حق قرآن را از خود قرآن برايتان بازگو مي كنم و همانند شما جرات ندارم كه آنچه را كه نمي دانم به خدا نسبتم دهم زيرا كه اينکار عمل به دستور شيطان است نه دستور الرحمن و خداوند مي فرمايد :*
{يَا أَيُّهَا النّاس كُلُوا مِمَّا فِي الْأَرْ*ضِ حَلَالًا طَيِّبًا وَلَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ ۚ أنه لَكُمْ عَدُوٌّ مبين &#۶۴۸۳۱;١٦٨&#۶۴۸۳۰; إِنَّمَا يَأْمُرُ*كُم بِالسُّوءِ وَالْفَحْشَاءِ وَأَن تَقُولُوا عَلَى اللَّـهِ مَا لَا تَعْلَمُونَ &#۶۴۸۳۱;١٦٩&#۶۴۸۳۰;}صدق الله العظيم [البقرة]
{اي مردم! از آنچه در زمين است، حلال و پاکيزه بخوريد! و از گامهاي شيطان، پيروي نکنيد! چه اينکه او، دشمن آشکار شماست!(۱۶۸)او شما را فقط به بديها و کار زشت فرمان مي*دهد؛ (و نيز دستور مي*دهد) آنچه را که نمي*دانيد، به خدا نسبت دهيد(۱۶۹).}
و خداوند در قرآن بر شما حرام كرده است كه آن چه را كه نمی*دانيد به خدا نسبت دهيد و خداوند می*فرمايد :
{قُلْ إِنَّمَا حَرَّ*مَ ربّي الْفَوَاحِشَ مَا ظَهَرَ* مِنْهَا وَمَا بَطَنَ وَالْإِثْمَ وَالْبَغْيَ بِغَيْرِ* الحقّ وَأَن تُشْرِ*كُوا بِاللَّـهِ مَا لَمْ يُنَزِّلْ بِهِ سُلْطَانًا وَأَن تَقُولُوا عَلَى اللَّـهِ مَا لَا تَعْلَمُونَ &#۶۴۸۳۱;٣٣)}صدق الله العظيم [الأعراف]
{بگو: «خداوند، تنها اعمال زشت را، چه آشکار باشد چه پنهان، حرام کرده است؛ و گناه و ستم به ناحق را؛ و اين که چيزي را که خداوند دليلي براي آن نازل نکرده، شريک او قرار دهيد؛ و به خدا مطلبي نسبت دهيد که نمي*دانيد.»}
و اي (الباحث عن الحقيقه ) شما ناصر محمد اليماني را تكذيب نمي كني بلكه آيات خداوند رب العالمين را تكذيب مي كني زيرا كه خداوند گفته است كه اصحاب كهف سه تا هستند و ناصر محمد يماني نیز به اذن خداوند همان را گفته است و اين گفته كه ناصر محمد يماني و پيروانش آن را بیان کرده اند تیری در تاریکینیست بلکه بر حق است و خداوند نمی*گويد كه گفته ناصر محمد يماني و پيروانش بدون دليل بوده است و گفته ناصر محمد يماني و پيروانش در آن زمان هنوز در علم غيب پنهان بوده است. بنابراين خداوند مي فرمايد :*
{سَيَقُولُونَ ثَلَاثَةٌ*رَّ*ابِعُهُمْ كَلْبُهُمْ}[الكهف:۲۲]
{گروهي*خواهند گفت: « سه نفر*، که چهارمين آنها سگشان است}
و خداوند نفرموده كه اين گفته بدون دليل بوده است بلكه آنچه كه قبلا در مورد آنها گفته شده است را بی دلیل می خواند. پس بيا تا قبل از مباهله، علم بیشتری به شما بياموزم شايد كه حق را ببيني و از آن تبعيت كني اگر كه به دنبال حق باشي ، خداوند تعالي می*فرمايد :*
{سَيَقُولُونَ ثَلَاثَةٌ رَّابِعُهُمْ كَلْبُهُمْ وَيَقُولُونَ خَمْسَةٌ سَادِسُهُمْ كَلْبُهُمْ رَجْمًا بِالْغَيْبِ وَيَقُولُونَ سَبْعَةٌ وَثَامِنُهُمْ كَلْبُهُمْ قُل ربّي أَعْلَمُ بِعِدَّتِهِم مَّا يَعْلَمُهُمْ إِلَّا قَلِيلٌ}صدق الله العظيم [الكهف:۲۲]
{ خواهند گفت: سه تن و چهارمي*شان سگ*شان و مى*گويند: پنج تن بودند و ششمي*شان سگشان بود -تير به تاريكى مى*افكنند- و مى*گويند: هفت تن بودند و هشتمي*شان سگشان بود. بگو: پروردگار من به عدد آنها داناتر است و(خداوند ) شمار ايشان را جز اندکی نمى*داند. ( خداوند عده آنها را قلیل یعنی سه نفر می داند ) .}*
اي (الباحث عن الحقيقه ) اگر در آيه تدبر كني درخواهي يافت كه ” اولین گفته”(خواهند گفت: سه تن و چهارمي*شان سگ*شان )كه قبلاً سخنی از آن درمیان نبوده وهنوز در علم غيب پنهان است و خداوند درباره این گفته از لفظ “رجم بالغیب”به معنی بدون دليل نام نبرده ، گفته درست وحقی است که توسط مهدي منتظر حق و حزب او مطرح می شود . اما حرف*هایی كه در آن زمان توسط يهود و نصاري گفته شد همه بدون دليل بوده است و تا آن زمان همه گفته ها ، سخنان يهود و نصاري بوده است بنابراين فرموده خداوند به رسولش :*
{وَلَا تَسْتَفْتِ فِيهِم مِّنْهُمْ أَحَدًا &#۶۴۸۳۱;٢٢&#۶۴۸۳۰;}[الكهف]
{و از هيچ کس درباره آنها سؤال مکن}
يعني از اهل كتاب درمورد*آنها از كسي سوال نكن . و يك گفته در مورد آنها باقي می*ماند و آن سخنی است كه در آن زمان در علم غيب بود و گفته نشده بود و خداوند نمی فرماید*كه (گفته شده ) بلكه خداوند مي فرمايد*:*
{سَيَقُولُونَ*ثَلَاثَةٌ رَّابِعُهُمْ كَلْبُهُمْ}
{يعني خواهند گفت كه آنها سه تن هستند و چهارمي شان سگ آنهاست .}
همچنين پروردگارم در قرآن تعداد آنها را براي شما بيان مي كند و خداوند*آنها را جزتعدادی قلیل*نمي داند ونه*اعدادي كه درباره تعدادشان گفته شده است و آن*چه*كه هنوز گفته نشده و مجهولاست یعنی*”كمترين”*که اولین گفتار است حق است:
{سَيَقُولُونَ ثَلَاثَةٌ رَّابِعُهُمْ كَلْبُهُمْ وَيَقُولُونَ خَمْسَةٌ سَادِسُهُمْ كَلْبُهُمْ رَجْمًا بِالْغَيْبِ وَيَقُولُونَ سَبْعَةٌ وَثَامِنُهُمْ كَلْبُهُمْ قُل ربّي أَعْلَمُ بِعِدَّتِهِم*مَّا يَعْلَمُهُمْ إِلَّا قَلِيلٌ*فَلَا تُمَارِ فِيهِمْ إِلَّا مِرَاء ظَاهِرًا وَلَا تَسْتَفْتِ فِيهِم مِّنْهُمْ أَحَدًا}صدق الله العظيم [الكهف:۲۲]
{ خواهند گفت: سه تنهستند و چهارمي*شان سگشان است و مى*گويند: پنج تن بودند و ششمي*شان سگشان بود -تير به تاريكى مى*افكنند- و مى*گويند: هفت تن بودند و هشتمي*شان سگشان بود. بگو: پروردگار من به عدد آنها داناتر است و(خداوند ) شمار ايشان را جز اندکی نمى*داند. ( خداوند عده آنها را قلیل یعنی سه نفر می داند ) . پس درباره آنان به ظاهر آنچه که به شما رسیده بسنده کن ؛ و از هيچ کس درباره آنها سؤال مکن}
پس اگر در آيه تدبر كني درخواهي يافت كه خداوند شما*را*از گفته درست باخبر كرده است و فتوای آن هم در گفته خداوند تعالي است :*
{قُل ربّي أَعْلَمُ بِعِدَّتِهِم*مَّا يَعْلَمُهُمْ إِلَّا قَلِيلٌ}
{بگو: «پروردگار من از تعدادشان آگاهتر است!» خداوند تعداد آنها را جز اندك نمي*داند.}
وچه بسا جاهليني كه آنچه را كه نمي دانند به خدا نسبت مي دهند، بگويند كه منظور خداوند از*(ما يعلمهم إلا قليل ) اين است كه فقط تعداد كمي از مردم ازآنها آگاهند ولي خداوند به رسولش دستور داده كه بگويد : {قُل ربّي أَعْلَمُ بِعِدَّتِهِم مَّا يَعْلَمُهُمْ إِلَّا قَلِيلٌ} پس فتواي خداوند به رسولش اين دستور كه بگويد*{قُل ربّي أَعْلَمُ بِعِدَّتِهِم مَّا يَعْلَمُهُمْ إِلَّا قَلِيلٌ}،*يعني خداوند از تعداد آنها آگاهتر است و عده آنها را جز كم “تعدادی قلیل” نمي داند اينجا شخص متدبر درنگ كرده و مي گويد : پس تعداد آنها اندك است زيرا كه خداوند گفته است كه تعداد آنها از آنچه که گفته اند کمتر است و خداوند تعداد آنها را*اندكمي داند بنابراين تعداد آنها يا دوتاست که كمتر از همه ارقامي است كه گفته شده و يا اين كه كمترين عدد ذكر شده است و آن :
{سَيَقُولُونَ ثَلَاثَةٌ رَّابِعُهُمْ كَلْبُهُمْ}*صدق الله العظيم
{گروهي خواهند گفت: «آنها سه نفر هستند ، که چهارمين آنها سگشان است»}
ولي جهت اثبات اين گفته نيز به دلايل بيشتري نياز است. پس بايد به گفته خطاب كننده رجوع كنيد كه چه تعدادي را مورد خطاب قرار می*داد،*هنگامي كه گفت : {*ابعثوا*أحدكم بورقكم هذه الى المدينة؟} يكي از شما ( یکی از خودتان) را با اين پول به شهر بفرستيد ؟ و اين جا آشكار می*شود كه او بيش از يك نفر را خطاب كرد و آنها دوتا بودند پس ثابت شد كه آنها سه تا بودند و گفته درست آن گفته اي است كه اهل كتاب (يهود و نصاري ) آن را نگفته اند و آن گفته*اي است كه در علم غيب مجهول بوده است و اكنون بر زبان مهدي منتظر و حزبش جاری شد كه آنان سه تاهستند و سگ آنها چهارمي است و مهدي منتظر و حزب تصديق كنندگان وي همان حزب حق هستند كه تعداد درست و داستان و زمان خواب*شان را گفته اند و به زودي آنها پيدا خواهند شد و آشكار خواهد شد كه تنها مهدي منتظر و حزب وي بر حق هستند و بنابراين خداوند مي فرمايد :*
{ثُمَّ بَعَثْنَاهُمْ لِنَعْلَمَ أَيُّ الْحِزْبَيْنِ أَحْصَى لِمَا لَبِثُوا أَمَدًا}صدق الله العظيم [الكهف:۱۲]
{سپس آنان را برانگيختيم تا بدانيم (و اين امر آشکار گردد که) کدام يک از دو گروه، مدت خواب آنها را حساب کرده* است} .
و فقط مهدی منتظر و حزب وی هستند که زمان ماندن*شان (اقامتشان) در غار و نام*ها و جایگاه و شان آنها را از آغاز تا پایان درست بیان نمودند و اما سگ*شان را خداوند در رویا به من نشان داد که رنگ آن سرخ (مایل به زرد ) است و در روز خروج*شان آن را خواهی دید و شما از جاهلانی هستی که علمی ندارند و چنانچه از اولوالالباب بودی که در قران تدبر می نمایند حکمت ماندن اصحاب کهف را در فرمایش خداوند می یافتی آنجا که می فرمایند :
{ثُمَّ بَعَثْنَاهُمْ لِنَعْلَمَ أَيُّ الْحِزْبَيْنِ أَحْصَى لِمَا لَبِثُوا أَمَدًا}صدق الله العظيم
{سپس آنان را برانگيختيم تا بدانيم (و اين امر آشکار گردد که) کدام يک از دو گروه، مدت خواب آنها را حساب کرده* است .}
{فَقَالُوا ابْنُوا عَلَيْهِمْ بُنْيَانًا ربّهم أَعْلَمُ بِهِمْ}[الكهف:۲۱]
{گروهي گفتند: «بنايي بر آنان بسازيد ، پروردگارشان از وضع آنها آگاهتر است!»}
آنانی که قبلا اصحاب کهف را یافتند در مورد شان و داستان و مدت خواب و نامهای آنان چیزی نمی دانستند و هر کدام از آنها بدون دلیل و از روی حدس و گمان چیزی می گفت و در مورد داستان آنها اختلاف داشتند سپس علم*شان را به خالقشان واگذار کردند.*
و امام مهدي منتظر ناصر محمد اليماني حكمت بقاي آنها را براي شما بيان نمود و آن چیزی جز پيروي از امام مهدي منتظر حق و حزبش نیست، همان كه تعداد آنها و خواب اول و دوم و داستان و نام*هايشان را بيان نمود، سپس خداوند رنگ سگ آنها را به من آموخت که زرد مايل به سرخ است و سياه يا سفيد نيست وما اين نوع رنگ را سرخ شمرده و در بعضي جاها آن را زرد مي نامند. مهم اين است كه شما دانستيد كه منظور من كدام رنگ است. هم چنين امام مهدي بيان نمود كه حكمت يافتن آنها (در گذشته ) پنهان كردن آنها از ديده هاست چون آنها نشانه*اي از نشانه*هاي (اشراط) بزرگ ساعت هستند و خداوند حكمت يافتن آنها را بيان كرده است آنها تا زمان رسیدن نشانه های ساعت بزرگ مخفی و مستور خواهند ماند. و خداوند مي فرمايد :
{وكَذَلِكَ أَعْثَرْنَا عَلَيْهِمْ لِيَعْلَمُوا أَنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَأَنَّ السَّاعَةَ لَا رَيْبَ فِيهَا}صدق الله العظيم [الكهف:۲۱]
{و اين چنين باعث شديم آنها را پيدا كنند ، تا بدانند که وعده خداوند (در مورد رستاخيز) حق است؛ و در پايان جهان و قيام قيامت شکي نيست}
و چه بسا جاهلان بگويند كه ” اين حكمت (پند ) مختص آنهايي است كه اصحاب كهف را يافتند “. پس به حق پاسخ مي*دهيم كه آنان كه اصحاب كهف را پيدا نمودند از سرگذشت*شان و نام*هاي*شان و حكمت بقاي*شان چيزي نمی*دانستند. ولي دانستند كه حتما حكمتي الهي در كتاب خواهند داشت.*
{فَقَالُوا ابْنُوا عَلَيْهِمْ بُنْيَانًاربّهم أَعْلَمُ بِهِمْ}صدق الله العظيم
{گروهي گفتند: «بنايي بر آنان بسازيد ، پروردگارشان*از وضع آنها آگاهتر است!»}
و اي (الباحث عن الحقيقة ) بدان كه اصحاب كهف و الرقيم در استان ذماردرروستايالأقمر*هستند، در كهفي در مجاورت منزل مردي به نام محمد سعد*هستندو محمد سعد از ورودي كهف به عنوان انبار علوفه چهارپايان استفاده مي كند. آيا بعد از اين بيان، بياني هست و به خداوند عظيم سوگند كه آنها در استان ذمار هستند پس اي (الباحث عن الحقيقة ) جز با دليل در مورد آنها اظهار نظر نكن كه ريسمان دروغ كوتاه است (*الكذب حباله قصيرة*) كه تو شبيه ترديد كنندگان و شك كنندگان هستي كه مردم را از پيروي از حق باز می*داري تا شك و ترديد در دل تصديق كنندگان بياندازي شايد كه از حق باز گردند به خدا سوگند اگر چنين باشي جز خودت كسي را گمراه نمی*كني و آن (داستان اصحاب كهف ) از آيات خداوند براي موقنين است طبق فرموده خداوند تعالي :
{وَتَرَى الشَّمْسَ إِذَا طَلَعَتْ تَزَاوَرُ عَنْ كَهْفِهِمْ ذَاتَ الْيَمِينِ وَإِذَا غَرَبَتْ تَقْرِضُهُمْ ذَاتَ الشِّمَالِ وَهُمْ فِي فَجْوَةٍ مِنْهُ ذَلِكَ مِنْ آيات اللَّهِ مَنْ يَهْدِ اللَّهُ فَهُوَ الْمُهْتَدِ وَمَنْ يُضْلِلْ فَلَنْ تَجِدَ له وَلِيًّا مُرْشِدًا}صدق الله العظيم [الكهف:۱۷]
{و خورشيد را مي*بیني که به هنگام طلوع، به سمت راست غارشان متمايل مي*گردد؛ و به هنگام غروب، به سمت چپ؛ و آنها در محل وسيعي از آن (غار) قرار داشتند؛ اين از آيات خداست! هر کس را خدا هدايت کند، هدايت يافته واقعي اوست؛ و هر کس را گمراه نمايد، هرگز ولي و راهنمايي براي او نخواهي يافت}
و اگر آنها را درجایي ديگر پيدا كردي، اگر راست مي*گويي آنان را به جهانيان نشان بده . شايد جسد موميايي شده*ای پيدا كرده*اي ولي اصحاب كهف مرده نيستند بلكه در خواب هستند. همان گونه كه خداوند مي فرمايند :*
{وَتَحْسَبُهُمْ أَيْقَاظًا وَهُمْ رُ*قُودٌ ۚ وَنُقَلِّبُهُمْ ذَاتَ الْيَمِينِ وَذَاتَ الشِّمَالِ ۖ وَكَلْبُهُم بَاسِطٌ ذِرَ*اعَيْهِ بِالْوَصِيدِ ۚ لَوِ اطَّلَعْتَ عَلَيْهِمْ لَوَلَّيْتَ مِنْهُمْ فِرَ*ارً*ا وَلَمُلِئْتَ مِنْهُمْ رُ*عْبًا &#۶۴۸۳۱;١٨&#۶۴۸۳۰;}صدق الله العظيم [الكهف]
{و مي*پنداشتي بيدارند؛ در حالي که در خواب فرو رفته بودند و ما آنها را به سمت راست و چپ ميگردانديم . و سگ آنها دستهاي خود را بر دهانه غار گشوده بود . اگر نگاهشان مي*کردي، از آنان مي*گريختي؛ و سر تا پاي تو از ترس و وحشت پر مي*شد}
امام مهدي منتظر حق امام ناصر محمد اليماني برای*تان بیان کرده است دلیل فرار كسي كه بدون اطلاع قبلي از قد و اندازه اجسامشان آنها را پيدا كند چیست. دليل اين است كه آنان از آيات عجيب خداوند واز امت*هاي پيشين بعد از قوم عاد هستند. پس به اجساد قوم عاد نگاه كن شايد كه از موقنين باشي . واما توصيف اجساد قوم عاد و ثمود از نظر بزرگي شبيه اجساد اصحاب كهف است زيرا كه از نظر زماني نزديك آنها هستند و اصحاب كهف بعد از قوم عاد و ثمود هستند. خداوند خصوصیت جسمی قوم عاد و ثمود را در قرآن توصيف نموده و اجساد آنان بسيار بزرگ است بدين ترتيب كه بلندترين شما پيش آنان همانند بچه*اي است كه در كنار بلندترين مردان شما راه برود و اين را از اين فرمايش خداوند استنباط مي كنيد :
{كَأنهمْ*أَعْجَازُ نَخْلٍ*مُّنقَعِرٍ* &#۶۴۸۳۱;٢٠&#۶۴۸۳۰;}صدق الله العظيم [القمر]
{همچون تنه*هاي نخل ريشه*کن شده}*
آيا مي*دانيد كه اعجاز نخل چيست ؟ آن تنه بلند درخت خرماست هنگامي كه از زمين بيرون آمده و بر روي زمين بيافتد . هم چنين خداوند تشبيه حق را در اين آیه بيان نموده است :
{فَتَرَ*ى الْقَوْمَ فِيهَا صَرْ*عَىٰ كَأنهمْ أَعْجَازُ نَخْلٍ خَاوِيَةٍ &#۶۴۸۳۱;٧&#۶۴۸۳۰;}[الحاقة]
{مي*ديدي که آن قوم همچون تنه*هاي پوسيده و تو خالي درختان نخل روي زمين افتاده و هلاک شده*اند}
اي مردم قران عظيم بزرگي اجساد اين قوم رادر اين فرمايش خداوند براي شما شرح مي دهد :*
{فَتَرَ*ى الْقَوْمَ فِيهَا صَرْ*عَىٰ كَأنهمْ أَعْجَازُ نَخْلٍ خَاوِيَةٍ &#۶۴۸۳۱;٧&#۶۴۸۳۰;}،*
{مي*ديدي که آن قوم همچون تنه*هاي پوسيده و تو خالي درختان نخل روي زمين افتاده و هلاک شده*اند}
هم چنين در اين فرموده خداوند تعالي :
{كَأنهمْ أَعْجَازُ نَخْلٍ مُّنقَعِرٍ* &#۶۴۸۳۱;٢٠&#۶۴۸۳۰;}صدق الله العظيم،
{گویا تنه*هاي نخل ريشه*کن شده }
زيرا بلندي آنها شبيه بلندي تنه افتاده درخت خرماست و قرآن در توصيف*هايش دقيق است . پس بلندي آنها حتما به اندازه بلندي تنه درخت خرماست ، پس در كنار تنه درخت خرما بايستيد تا تفاوت بلندي بين ما و آنها را که به اندازه تفاوت بين ما و تنه درختان بلند خرماست، ببينيد . آيا سخن حق را باور مي*كنيد و به هر روش و وسيله*اي به دنبال حقيقت هستيد؟ و اگر به دنبال زندگان در حال خواب (اصحاب كهف ) هستيد به روستاي الاقمر در استان ذمار شرق حورور برويد تا اصحاب كهف را در روستاي الاقمر بيابيد تا حقيقت فرمايش خداوند را بدانيد :
{لَوِ اطَّلَعْتَ عَلَيْهِمْ لَوَلَّيْتَ مِنْهُمْ فِرَ*ارً*ا وَلَمُلِئْتَ مِنْهُمْ رُ*عْبًا &#۶۴۸۳۱;١٨&#۶۴۸۳۰;}صدق الله العظيم.
{اگر نگاه*شان مي*کردي، از آنان مي*گريختي؛ و سر تا پاي تو از ترس و وحشت پر مي*شد}
پس بدانيد كه فرار به خاطر مواجه شدن ناگهاني با اجساد انسان*هاي غول پيكری است (بسيار بزرگ ) كه كسي شبيه آنها را نديده است و شما خود را در نزد آنها كوچك و حقير مي*بينيد، به خدا سوگند كه غير از حق چيزي نمي*گويم آيا به قران عظيم ايمان مي*آوريد ؟ و ما هم چنان آيات زيادي براي ترديد كنندگان داريم تا به حق آنها را وادار به سكوت كنيم*.
و از خداوند مي*خواهم كه به ابن عمر بهترين پاداشتی را که به بندگان صالحش می دهد، عنایت فرماید؛ زيرا او به حق مردي است كه براي تصديق حق تلاش و مجاهدت مي*كند تا به مردم بگويد : اي مردم از مهدي منتظر كه با بيان حق قران مطابق با واقعيت با شما سخن مي گويد، پیروی کنید. خود او بر اين امر شاهد است ومن از او بیهوده تمجيد نمي كنم و مي دانم كه او مستحق تمجيد است و مي دانم كه از من پاداشي نمي خواهد بلكه حب و قرب و رضوان نفس خداوند را طلب ميكند و من بر اين امر شهادت مي دهم ،*رضي الله عنه وأرضاه . خداوند ا ورا از بيماري شفا دهد كه کسی جز قانطين از رحمت خداوند مايوس نمي شود.*
بسم الله الرحمن الرحيم
اما درخواست مباهله از آن خوشحالم و مي گويم :
(((خداوندا بنده*ات ناصر محمد یمانی به حق لا اله الا انت و به حق رحمتی که بر خود نوشته و فرض کرد*ه*ای و به حق بزرگی نعیم رضوان نفس از تو درخواست می*کند؛ اگر من رد مورد مهدی منتظر به ناحق سخن گفته و نسبت دروغ به تو داده و مهدی منتظر نباشم، لعنت خداوند و ملایکه و تمام مردم برمن باد و اگر باعث عن الحقیقه مهدی منتظر حق کتاب را تکذیب کند؛ من به حق لا اله الا انت و له حق رحمتی که بر خود فرض کردی و به حق بزرگی نعیم رضوان نفست از تو درخواست می*کنم او و تمام مسلمانان را مورد مغفرت و بخشش خود قرار دهی چون آنها نمی*دانند من مهدی منتظر حق پروردگارشان هستم وإنا لله وإني إليه لراجعون، هرکس از من پیروی کند از من است و هرکس عصیان کرد؛ تو غفور و رحیمی و رحم تو بر بندگانت بیش از این بنده*ات است و وعده تو حق است و تو ارحم الراحمینی)))و سلام علی المرسلين، والحمدُ لله ربّ العالمين..

أخوك رحمة الله التي وسعت كلّ شيء إلا من أبى أن يتبع الحقّ وهو يعلم أنه الحقّ المهدي المنتظر ناصر محمد اليماني..

خرید وی پی ان آنتی فیلترآنتی فیلتر