✅ ۹ دلیلی که باید مشتریان خود را راضی نگه دارید!
۱٫ معادل ۹۸ درصد مشتریان ناراضی، بدون شکایت به سمت رقبا میروند.
۲٫ احتمال اینکه مشتریان راضی مجدداً از شرکت شما خرید کنند، شش برابر مشتریان دیگر است.
۳٫ هزینه جذب یک مشتری جدید، بین پنج تا ۱۱ برابر نگهداری یک مشتری قدیمی است.
۴٫ برای افزایش دو درصدی مشتری، باید ۱۰% هزینه کرد.
۵٫ ضرر و زیان از دست دادن یک مشتری، برابر با فرار ۱۰۰ مشتری دیگر است.
۶٫ رضایت مشتری، پیش شرط تمام موفقیتهای بعدی شرکتهاست.
۷٫ انتخاب مشتری دائمی و وفادار، تنها شرط بقای دائمی و استمرار فعالیتهای کارآمد هر شرکتی است.
۸٫ برای جلب اعتماد مشتریان، کمتر از توان خود قول بدهید و بیشتر از قولی که دادهاید، عمل کنید.
۹٫ گوش دادن به شکایت مشتری ۹۰ درصد کار است . حل کردن آن هفت درصد و پیگیری برای اطلاع از راضی شدن مشتری هم سه درصد دیگر است.
خرید وی پی ان آنتی فیلترآنتی فیلتر